Friday 18 March 2011

Jangan Takut Mencuba!

Ini adalah cabaran untuk saya. Buat kali pertama saya menulis blog dan mewujudkan blog sendiri. Jika Sebelum ini saya banyak membaca dari blog-blog yang dihasilkan blogger lain. Jadi saya merasakan keinginan untuk mencuba menghasilkan blog ini.


Mungkin blog ini tak laa sehebat blog yang lain seperti Oh!Media, Oh!Tidak dan lain-lain. Tapi apa salahnya saya mencuba. Mungkin saya terpaksa mendapatkan tunjuk ajar daripada individu yang lebih hebat. Jadi, kepada sesiapa yang mempunyai kemahiran yang ingin dikongsikan bersama saya, saya amat mengalu-alukan.


Sebelum saya memulakan menulis di dalam blog ini, saya banyak mendapatkan pendapat dari kawan-kawan saya. Saya terpaksa belajar cara menghasilkan blog dan kod-kod HTML. Ianya menarik dan sesuatu yang baru bagi saya. Saya juga menggunakan Adobe Photoshop untuk menarikkan halaman blog saya.


Saya sangat mengharapkan anda yang membaca memberi sedikit komen mengenai halaman ini. 

"Never be afraid to try something new. Remember amateurs built the ark,professionals built the Titanic."

1 comments:

i wish u a bunch of luck...^^ lurve u!

Post a Comment